Sam nie wiem, co napisać o tej książce. Na samym początku myślałem, ze jest to poradnik jak zbudować grupę klientów fanatycznych ? jak np. maniacy Apple?a. Później jednak zauważyłem, że autor pisze, iż plemiona nie mają nic wspólnego ze sprzedażą. Nici wiec z rzeszy wiernych fanów. Zrozumiałem jednak, że książka ta pojawiła się na liście dlatego, że to co robi Josh Kaufman jest w tej książce dokładnie opisane ? utwórz manifest, zbierz grupę ludzi, przełam zasady i nawet nie zauważysz, jak ta grupa ludzi która za Tobą podąży sama rośnie. Co więcej ? znalazłem w niej także coś, co może być ważne w strukturach korporacyjnych…
„Lead, czyli prowadź.”
A dla tych, którym nie chcę się poświęcać kilku godzin na czytanie (naprawdę są tacy?) wrzucam 17 minut o 20 sekund z samym autorem, który opisuje idee zapisane w jego książce.